Začátky s manou - střevní potíže

Dobrý den,
zařadil jsem manu hlavně do snídaní, kdy ráno je klasicky uspěchané, tak je pro mě tato varianta mnohem praktičtější. Občas svačiny.
S čím se ale potýkám je, že ve většině případů do oběda nebo do několika hodin mám střevní nevolnosti. A všichni víme jak končí :). Je to hodně nepříjemné. Byl jsem dokonce u lékaře, jestli netrpím nějakou intolerancí, alergií atd., nic se ale nepotvrdilo.

Dávám 300-350ml na 2 odměrky… většinou nechám chvíli odstát, aby nabyla.

Má někdo s tímto zkušenost?
Děkuji za odpovědi.

Dobrý den,

děkujeme za Váš příspěvek :slight_smile: Co se týče lehkých zažívacích potíží či nadýmání, tak ty se mohou u někoho objevit, a to zejména proto, že Mana obsahuje vysoký obsah bílkovin a vlákniny. Tělo si ale na Manu velmi rychle zvykne, a poté by měly problémy odeznít. Také záleží na velikosti jednotlivých porcí a rychlosti konzumace – doporučujeme nespěchat, nehltat. Pro tělo je to něco nového, proto doporučujeme postupovat pomalu a případně počet porcí za den postupně navyšovat. Někteří lidé popisují především nadýmání na začátku konzumace, po tuto dobu je možno užívat trávicí enzymy na podporu trávení (např. Pangrol).

Hezký den,
Kristýna, Mana

Dobrý den,
chtěl bych se podělit ještě o jednu zkušenost.

Celou dobu jsem pil Dream verzi. A ani po mé recenzi se zažívání nespravilo. Dokonce jsem zakoupil Vámi zmiňovaný Pangrol. Tento měsíc jsem přešel na Mark 6 a je to mnohem lepší i bez dodatečných přípravků na trávení. Nevím jestli je to náhoda a nebo složením.

Každopádně i ta “neutrální” chuť mark6 je parádní a stejně návyková.

p.s.: cením že dodání je rychlovka, některé společnosti by si měli brát příklad

Dobrý den,