Sleva 15% předplatné

Dobrý den, to jak se teď bijete do prsou že je předplatné výhodnější než kdy předtím že je teď zlevněno o 15% a né o 10% jako předtím, to je vtip ? Když jste zvedli ceny u všech produktů tudíž s těma 15% je to dražší než předtím s 10%. Doufám že za tuhle klamavou reklamu na vás dojde. Minimálně já s vámi končím.

Dobrý den, děkujeme za Váš příspěvek. Mrzí nás, že to vnímáte negativně. Naše zákazníky rozhodně nechceme jakkoliv klamat a všechny jsme o této nové cenové politice informovali prostřednictvím newsletteru. K tomuto kroku, tj. k aktualizaci cen za naše produkty, bylo třeba přistoupit jednak kvůli zachování té nejvyšší kvality našich produktů (vzrostly ceny surovin, které jsou v Mana produktech v té nejvyšší kvalitě) a služeb. Navýšily se bohužel i náklady na obalové materiály a za dopravu. Současně jsme reflektovali stále rostoucí zájem našich zákazníku o předplatné, které je nyní výhodnější, tj. například u předplatného na ManaPowder došlo ke změně z 10 % na 15 %. K aktualizaci našich cen jsme přistoupili po důkladné rozvaze a při porovnání kvality versus ceny jsou naše produkty v přepočtu na 1 investovanou korunu stále výhodnější než jiné jídlo. S pozdravem Adéla a Tým Mana

Takže mi chcete říct že předplatné 15% je teď výhodnější když ten velkej pytel stojí o 600,- víc než o víkendu s 10% slevou na předplatném? To snad ne, tohle je fakt docela ojeb na zákazníka takhle z něj dělat hlupáka. O zdražení mi nejde, jde mi o tu lež že je to teď výhodnější než kdy předtím a nevim jestli je výhodnější to mít o 600,- dráž

Dobrý den, naše zákazníky jsme informovali o nutnosti upravení cenové strategie a určitou kompenzací za tento nezbytný krok jim nabízíme výhodnější předplatné na ManaPowder 15 % místo 10 % s dopravou zdarma. U velkého balení FamilyPack pak došlo v případě předplatného ke zvýšení procentuální slevy z 8 % na 10 %. Navíc zákazníci mohou na jednorázové nákupy využít slevové body, které jsou jim připisovány za každý nákup. Je mi líto, že jste tímto rozhořčený. Hlupáky z našich zákazníků rozhodně neděláme, veškeré informace jsou sdělovány naprosto transparentně a otevřeně. Děkujeme za Vás komentář a Vaši zpětnou vazbu předáme dál našemu marketingovému oddělení. S pozdravem Adéla a Tým Mana

Souhlasim s @Trpivit , že ta komunikace o celkem zásadním zdražení je taková trapná korporátní reklamština. Kdyby řekli, že vzhledem k růstu nákladů musí zvýšit cenu, ale budou se to snažit kompenzovat vyšší slevou u předplatného, tak mi to přijde mnohem otevřenější způsob komunikace, který bohužel Mana opustila mám pocit s tím, jak tam nastoupil ten manažer z nějaké korporace.

Dobrý den :slightly_smiling_face: Děkujeme za Váš podnět, který předáme našemu marketingovému oddělení. S pozdravem Adéla a Tým Mana