Nepravdivé info na eshopu, nedodržování termínu dodání

Mám nápad, co třeba u všech produktů na ESHOPU uvést že nejsou dostupné ? :thinking:
Uvádíte že je dostupné skladem, odeslání do 72 hodin, ale nejste schopni zákazníkovi zavolat ani napsat že tyto informace NEJSOU PRAVDIVÉ. Až když se on ozve, (telefony zvedáte stylem típnutí bez pozdravu) tak mu až na emailovy dotaz řekněte NENÍ SKLADEM, DORUČÍME ZA TŘI TÝDNY.
Peníze utimto způsobem máte vy na účtě hned, tak kam spěchat a proč zákazníkům nepodsouvat lživé informace že ?

2 Likes

Dobrý den Davide,

děkujeme za Váš příspěvek. Zasílali jsme informativní a omluvný email. Prosím, odpovězte nám na něj, nebo nás kontaktujte na email podpora@mojemana.cz a my se věc pokusíme vyřešit co nejvíce k Vaší spokojenosti. Telefony určitě netípáme, je možné, že jste volal zrovna ve chvíli, kdy jsme měli více hovorů. Za komplikace v současné době se moc omlouváme.

S pozdravem,
Mana team

Volal jsem asi 30x mezi 8mou a 10tou hodinou, vždy se to “někam přesměrovalo” a po několika vteřinách típlo. Omluvny email nepřišel, respektive přišlo info že zboží nemáte skladem , až po tom co jsem se dotazoval po nedodržení termínu odeslání/dodání a nedovolaní se k vám.

2 Likes

Dobrý den,

velmi se Vám za tyto potíže omlouváme. Je možné, že na telefonu byl v tento čas zřejmě technický problém, který jsme nezaregistrovali nebo jsme měli opravdu další hovory. Napište nám prosím zde svůj email, který máte registrovaný na Mana účtu, abychom se společně mohli domluvit na dalším postupu nebo nás kontaktuje na náš email podpora@mojemana.cz
Ještě jednou se omlouváme za veškeré komplikace.

S pozdravem,
Mana team

reaguji na DAVIDA má pravdu peníze máta hned a pak pošlete imeil,že není skladem. Je to sprosté.
Máte upřímně napsat na eshop NENÍ SKLADEM.Hezký den a hodně zdraví Jarda

1 Like

Dobrý den Jardo,

děkujeme za Váš příspěvěk. Velice nás tato situace mrzí. Během tohoto hektického období, kdy evidujeme násobné počty objednávek, než jsme byli zvyklí a připravení odbavovat, jsme museli rychle zareagovat, centralizovat naše sklady a propojit logistiku našich čtyř evropských eshopů. Během toho bohužel došlo na naší straně k chybě a němečtí a evropští zákazníci vykoupili část produktů určené pro Česko. Než jsme to stihli systémově napravit, v mezičase jsme bohužel obdrželi několik set objednávek na prášek Origin Mark 6 navíc. Ostatní produkty (family pack, drinky, …) jsou k dispozici a odesíláme je do druhého dne. Věřte mi, že nás to velmi mrzí, že musíte na svou Manu takto čekat. Omlouváme se a děkujeme za Vaši trpělivost.

S pozdravem,
Mana team