Marketing - Mana potion

Dobrý den,
nabízím marketingový nápad - využít popularity RPG her a toho, že se v nich často objevují “mana potions” - lektvary doplňující magickou energii. Domnívám se, že tato skupina je už v naší zemi dostatečně rozšířená, aby takový marketing měl potenciál, a zároveň má už i slušnou kupní sílu (a mohla by se překrývat s cílovou skupinou pro Váš produkt). Pojem “mana potion” je pak značně rozšířený, pro ilustraci přikládám výsledek vyhledávání na google: mana potion

V praxi by to znamenalo do prášku přidat modré barvivo, protože modrá barva je charakteristický znak těchto lektvarů. Jaké barvivo vybrat budete určitě vědět lépe než já. Nápis Mana potion se pak už nabízí sám. Reklamní hesla ve stylu “Dochází ti energie na další zázraky? Vypij Mana potion!” korespondují jak s myšlenkou lektvarů, tak s účelem Many. Ke zvážení jsou pak i varianty v lahvích připomínajících flakonky, ale to je otázka, zda by nebylo už zbytečně drahé.

Věřím, že tento žert by mohl potěšit řadu lidí a že by si modrý prášek s tímto heslem koupili nejen příznivci Diabla nebo Dračího Doupěte.

Já si za tímto účelem na míchání s manou objednal dnes spirulinu modrou, protože jsem nemohl odolat - pokud byste manu prodávali již namíchanou s barvivem, určitě by mě to lákalo i kdybych si za to měl trochu připlatit.

Otevírají se tím pak i reklamní příležitosti na různých conech a LARPech, až corona opět umožní setkávání komunity fanoušků těchto žánrů - typicky jde o místa, kde rychle dostupné jídlo v podobě mana potionu bude nejen stylové, ale také užitečné, protože na tradiční jídlo tam nebývá čas.