Mana má novou homepage

Ahoj,

dnes jsme spustili novou homepage! :rocket: Moc rádi bychom od vás získali jakýkoliv feedback k funkčnosti, responzivitě nebo jen nápady, co by se vám na webu líbilo. Bereme v potaz každou zpětnou vazbu, díky moc. :pray:

Jinak pěkný, ale tohle teda vypadá dost divně.

image

Screenshot je z Firefoxu 66.0.4 na menším okně (1366 na šířku).

God damnit. Díky Jendo

no ja nerozumiem, preco ked sa prihlasim cez EN a zmenim jazyk na SK ma to odhlasi a neviem sa cez FB prihlasit

a tiez niektore objednavky mam poc CZ a niektore pod EN :frowning:

zdravím, už jsem vás sprdnul mailem jednou asi minulý rok za anglickou češtinu a ted jsem musel znova za to samé :slight_smile: :slight_smile: mám tam českou vlaječku a v ikonce profilu furt otravují anglické MY ORDERS atd. + když vlezu do EDIT PROFILE tak tam je to mix řádků v ČEŠTINĚ i angličtině :-1:

no ku…a abych nebyl sprostý… když otevřu DOPLNKY tak zas nejsem v českým jazyku ale někde v análu . a opět bych prosil jsme na české firmě na české stránce tak s nějakým…homosapienspage a fekálback Revive this topic… běžte někam

Dobrý den Miro,

děkujeme za Váš příspěvek a zpětnou vazbu. Odpovídali jsme Vám i přímo na Vaši zprávu, kterou jste nám zaslal prostřednictvím emailu. Mrzí nás, že Vás anglické názvy zvolené u produktů na našem e-shopu rozhořčily a že to ve Vás vyvolalo negativní pocity. K produktům se nám zvolené názvy hodily více než české a to i z důvodu, že je nabízíme i na zahraničních e-shopech a preferovali jsme, aby měly jednotný název na všech webech. Vaši zpětnou vazbu ale určitě předáváme jako podnět kolegům z příslušného oddělení.

S pozdravem a přáním hezkého dne,
Kristýna a Tým Mana

heledte se

psal jsem v podstatě že by jsem název produktu jakžtakž oželel

ale totalně mě vytočilo když otevřu kolonku doplnky a tam ani slovo česky stejně jako v odměnach když je třeba otevřít více možností, tak místo českého VÍCE je tam zas anglicky MORE !!!

ted jsem zkusil dát angličtinu + překlad jazyka čeština… teprve ted si mužu přečíst česky TRIČKO místo anglicky TEES

K ČEMU TAM POTOM JE TO PŘEPÍNÁNÍ VÝBĚRU JAZYKA???

když už si s váma vypisuju … jako proč se stydět za český název ve světě ? kdyžuž mluvíte o jednotnosti pro všechny weby proč by nemohl být název trvale česko-anglický , za velkým nápisem MANA horní pulka prášek, dolní pulka nápisu powder?

no dobře ikdyž je pro mně znásilnování českého jazyka že si český zákazník u české firmy čte powder, drink, aspon tam máte vyobrazení sáček a u nápoje papírová lahev, ALE PROBOHA UŽ KONEČNĚ NAKOPEJTE TOHO AJTAKA … AT TY OSTATNÍ VĚCI DÁ DO POŘÁDKU !!!

kde jste toho ajtaka vyhrabali ? z mateřské školky ? že to za 2 roky není schopný dát dohromady?

UPRAVIT PŘÍSPĚVEK ULOŽIT ZMĚNU…proč se to neprojeví po tlačítku ULOŽIT ZMĚNU?
AJTAKA … AT tady jsem musel dát tečky bo to furt davalo jedno slovo ikdyž jsem tam přidal další mezeru

Hezký den Miro,

jak jsme psali v předchozí zprávě, názvy produktů jsme chtěli mít jednotné, protože produkty nabízíme i na zahraničních e-shopech. Detailní popisy produktů a veškeré informace o nich jsou však již v českém jazyce. Zahraniční názvy v dnešní době praktikuje řada firem, protože své produkty nabízí i v ostatních zemích. Zmiňujete přepínání výběru jazyka, nicméně vlaječky na našem e-shopu neznamenají změnu jazyka, ale změnu e-shopu, jinak samozřejmě na daných e-shopech jsou informace v příslušném jazyce, pouze názvy produktů máme na všech stránkách stejné. Co se týče Odměn, tak ty fungují přes určitý program, kde bohužel změna jazyka v současné chvíli není možná. Děkujeme za pochopení. Veškeré zpětné vazby od našich zákazníků předáváme dále do společnosti, kolegové z příslušných oddělení o nich tedy vědí, zamýšlí se nad nimi, nicméně to však už nemusí znamenat, že změna, kterou zákazník požaduje, bude provedena. Je nám líto, že Vám jazykové formulace na našich stránkách nevyhovují. Veškeré informace na našich stránkách i jejich forma jsou takto uvedeny z nějakého důvodu. Vaši zpětnou vazbu kolegům každopádně určitě předáváme. Kolegové ze všech našich oddělení dělají maximum pro to, aby vše fungovalo a konkrétně naše IT oddělení se snaží, aby vše bylo co nejvíce uživatelsky přívětivé.

S pozdravem a přáním hezkého dne,
Kristýna a Tým Mana