"Formulka" k úspěchu

Dobrý den,

momentálně píši práci na téma uvedení nového produktu na trh, ale nefušuji vám do řemesla, vůbec nejde o potravinářský obor. Jde o to, že když jsem hledal firmu, která to podle mě, co se týče marketingu, měla dokonale zvládnuté, a kterou bych se mohl inspirovat, napadli jste mě jako první právě vy.

A proto bych se chtěl zeptat, jestli je něco, čemu obzvlášť přisuzujete váš úspěch? Samozřejmě, základem toho úspěchu je určitě váš produkt. Sám jsem jeho konzument a nemůžu si jej vynachválit, ale přece jenom, od té doby vzniklo ještě pár podobných (s podobnou myšlenkou) produktů, ale zasažením, ať již mediálním či zákaznickým, se s vámi nemohou vyrovnat.

Samozřejmě nechci, abyste mi poslali sepsaný marketingový plán vaší společnosti… i když? :thinking:

Byla to schopnost dostat se do velkých médií se svým produktem? Kampaň na sociálních sítích, která byla jednu dobu všudypřítomná? Prosazování etických a zdravotních výhod Many? Propagace produktu jako vize budoucnosti? Krása v jednoduchosti vašeho brandingu?

Četl jsem váš brand book a musím říct, že jste teda mysleli na všechno. Ta koncepce byla od počátku tak promyšlená anebo se to postupně nabalovalo?

Předem vám děkuji za odpověď.

Dobrý den, vy jste to napsal vlastně už za nás :slight_smile: Je to kombinace toho všeho, o čem mluvíte. Je potřeba, aby to fungovalo všechno dohromady jako celek. Naprostým klíčem ale pro nás od začátku byl a vždycky bude produkt. Od něj se všechno odvíjí. To znamená - mít skvělý produkt, který kontinuálně vylepšujeme. A v druhé fázi pak být schopen argumentovat, ukázat zákazníkovi, že se neznámého nemusí bát. To znamená předložit maximum vědeckých zdrojů, informací, studií, laboratorních analýz, být otevřený kritice a pokud přichází kostruktivně, snažit se ji zapracovat do nových receptur.
S produktem byste nikdy neměl být stoprocentně spokojen. To je motivace, která vás nutí každý rok tvrdě pracovat a vylepšovat produkt. To děláme v Maně. Každý rok vydáváme nový recept na základě nejnovějších vědeckých údajů, klinických studií EFSA, WHO a vlastních laboratorních testů.

Potřeba je zmínit také maximální snahu být prozákaznický. Od roku 2014 se snažíme postarat o všechny zákazníky, i byť jen potencionální. V začátcích trvalo 8 měsíců, než Jakub jako tvůrce Many dokázal odpovědět na tisíce dotazů, které přišly během pár týdnů od spuštění firmy. Poté jsme založili zákaznickou podporu, sedm dní v týdnu. A fakt se snažíme řešit ke spokojenosti každý jeden jednotlivý dotaz a problém. Na tom si zakládáme.

O minimalistickém designu, který v Maně razíme, není třeba mluvit. To je zásluha zejména jednoho ze spoluzakadatelů firmy Grega Vyatkina :slight_smile:

Co se týče schopnosti dostat do velkých médií, tak pokud máte produkt s přesahem, je to vlastně velmi jednoduché a média vás oslovují sama, protože ve vaší práci vidí vizi vytvořit něco, co může přinést řešení velkému počtu lidí, něco, co má účel a smysl. V Maně jsme přesvědčení o tom, že nestačí vymyslet produkt, který potěší nebo prospěje úzké skupině lidí. My se na to díváme z dlouhodobého hlediska. Přinášet řešení, který mohou prospět globálně, celé společnosti, které nabídnout něakou alternativu smysluplnou do budoucna…

V každém případě děkujeme za milá slova a ať se práce vydaří.
Martin Chládek
PR manager
Mana