Chia semínka, oříšky a zbytky z kuchyně

Chia semínka:
Někde na foru jsem viděl někoho, že by rád měl manu hustší, ale zároveň by se prý nemělo přidávat méně vody, než je doporučeno.
Dobrým postupem je do many vhodit chia semínka a nechat manu odstát. Mělo by to pak fungovat podobně jako když se dělá chia pudink (tj mana by se měla zahustit trochu). Chia semínka používám vždy, když jím manu lžící z misky (což dělám často, protože pracuju z domova).

Oříšky:
Dále jsem někde na foru viděl, že mají někteří lidé problém s rozpuštěním many (mě se to teda vždy povedlo, ale chápu, že někomu to nemusí jít). Na to je dobré si do many hodit pár oříšků, které pak rozmixování hodně ulehčí. A navíc je to fakt dobré.

Zbytky z kuchyně:
Já si do many přidávám úplně všechno podle toho, co mám zrovna v kuchyni. Když je banán, nakrojím si banán. Když někdo někde dostal čokoládu, nastrouhám tam (nahrubo) čokoládu, nebo jí tam i jen nalámu (je super v maně občas potkat něco, do čeho se dá kousnout), když máme oříšky, dám tam oříšky, nebo slunečnicová semínka, když pomeranč, tak pomeranč. Jednou jsem si do toho přidal i lžíci zkrystalizovaného medu, v létě si do toho trhám na zahradě sedmikrásky.

Samozřejmě musí člověk přiměřeně, pokud chce využívat toho, že je mana vyvážená a nechce to úplně nabourat, ale já zas takovej hrotič nejsem a tohle zpestřování mě hrozně baví.

Dobrý den,

moc Vám děkujeme za zajímavé podměty. Velmi si vážíme toho, že je s námi sdílíte. Váš recept s Manou a sedmikráskami jsme tu ještě neměli a vsadím se že vypadá úžasně. :slight_smile:

Zuzana, Mana