Balení a hmotnost Many

Dobrý den,

jsem v užívání Many začátečník, ale zatím vše O. K. Na Manu jsem přišel díky doporučení několika mých kolegů, kteří si ji velmi chválili. Informace na Vašich stránkách jsem si pečlivě přečetl a vše je pěkně a přehledně popsáno a vysvětleno. Narazil jsem jen na malou nesrovnalost, která se týká hmotnosti balení Mana powder.
V sekci TOP 10 DOTAZŮ - DÁVKOVÁNÍ A SKLADOVÁNÍ uvádíte, že jedna dávka (400) kcal by měla odpovídat 86g. (samozřejmě + 300ml vody) O něco níže je napsáno:
“Papírová krabice, která obsahuje 7 sáčků, je vyrobena převážně z recyklovaného papíru. V každém sáčku je 5 porcí (5x 400 kcal) ManaPowderu. Celkem tak balení obsahuje 35 porcí jídla. Jeho rozměry jsou 25 x 18,5 x 25,5 cm. Váha je 4,2 kg.”
A právě těch 4,2kg se mi nějak nezdálo.

5 porcí by mělo vážit 430g (5x86), obsah 7 sáčků by tedy měl vážit 3010g. Že by obalový materiál vážil 1190g?

A tak jsem vše převážil. 7 plných sáčků vážilo 3165g, podle toho tedy 1 prázdný sáček váží cca 22g ((3165 - 3010):7), což by mohlo odpovídat. Prázdná papírová krabice vážila 215g. Celkem tedy 3380g (3165 + 215).

Nakonec jsem (pro kontrolu mých výpočtů) zvážil kompletní balení a jeho hmotnost byla 3381g. Odchylka 1g je v normě. :smiley:

Kde se tedy ztrácí 820g? (4200 - 3380)

Na kvalitě a dobré chuti Many to samozřejmě nic nemění :-), jen by asi bylo dobré, aby na Vašich pěkných a přehledných webových stránkách byly správné údaje. Přeji hodně štěstí a těším se na další zkušenosti s Manou. :slight_smile:
Tomáš

Dobrý den Tomáši,

děkujeme mockrát za Vaši zprávu :slightly_smiling_face:
Velmi nás těší Vaše milá zpětná vazba týkající se našich webových stránek :slightly_smiling_face:

Co se týče informace o balení ManaPowderu, děkujeme za Vaši všímavost, v sekci “Časté otázky” máme ponechanou starší informaci, aktuální váha celého balení je opravdu nižší. Přesně jak píšete, hmotnost 7 sáčků odpovídá 3010 g. Celková hmotnost balení produktu ManaPowder je tedy cca 3500 g.