American Express a PayPal

proc nefunguje placeni s American Express? a take nelze zvolit placeni pres PayPal. obe moznosti jsou uvedene v prehledu zpusobu placeni ale nefunguji

Dobrý den Václave,

děkujeme za Váš příspěvek. Naši kolegové z IT oddělení se tímto již zabývají. Můžete nám prosím napsat, co Vám systém hlásí za chybu při placení kartou American Express? Předem děkujeme.

S pozdravem,
Kristýna, Mana :slight_smile:

Karta zamitnuta, coz neni pravda protoze se to k bance ani nedostane, na USA strankach funguje bez problemu, PayPal moznost se pri placenii nezobrazuje

Dobrý den Václave,

dostala jsem od našeho IT oddělení informaci, že kontaktovali společnost, přes kterou evidujeme platby a bylo jim sděleno, že náš CZ shop standardně karty AMEX bere. Bohužel tedy nevíme, z jakého důvodu Vaše karta nechce projít, ale chybová hláška u Vaší platby uvádí, že “CZK měna není podporována u této karty”.

S pozdravem,
Kristýna, Mana

Dobry den,

V cesku neni moc mist kde amex berou ale tak kde ano tak bez problemu kc zaplatim a jak uz jsem psal vas system se ani nepokusi udelat platbu takze tam je chyba protoze by ani nemohl vedet ze czk nepodporuje kdyz to ani nezkusi

Dobrý den,

kolegům z IT jsem předala Vaši zprávu a dostala jsem od nich informaci, že toto zamítnutí probíhá na straně banky, ne na naší straně. Vy to na svém účtu neuvidíte, ale když se připojí platební brana k bance, tak ta informuje, že tato měna není podporována. Do emailu jsem Vám zaslala bližší specifikace přímo k Vaší platbě (nechceme je sdílet zde na veřejném foru, protože mohou obsahovat citlivé informace).

S pozdravem,
Kristýna, Mana

Ted jsem vam to psal, samozrejmne ja to nevidim, proto jsem volal na american express a pokus o platbu z vasi strany nikdy neprisel, pokud by to american express zamitnul tak by to tam videli a oni nic nezamitly protoze jse se o platbu nikdy nepokusily, muzete jim zavolat, pro mne to neni tak dulezite jen se vam snazim pomoc aby jse to mohli opravit

Dobrý den Václave, předposílám Vám odpověď od našeho IT oddělení:

Dobrý den,

omlouváme se Vám za komplikace. Bohužel, my samozřejmě z důvodu bezpečnosti nejsme platební brána, využíváme na toto služby třetí strany a musíme spoléhat na jejich vyjádření, které zní “karta tuto měnu nepodporuje”. Je samozřejmě možné, že chyba je na jejich straně, ale používáme celosvětově jednu s nejuznávanějších a nejrozšířenějších platebních bran - Stripe. Pro nás je nejdůležitější bezpečnost plateb a ta je u nich na maximální úrovni.
Budeme je ještě jednou o tomto problému informovat i s vyjádřením od Vás, za které tímto děkuji. Ale v tuto chvíli s tím my osobně nic udělat nedokážeme.

S pozdravem a přáním hezkého dne,
Mana team